 |
II Kulturološki vertigo i ambis marketinškog |
06/07
decembar 2007 |
|
|
Nema dokumenta kulture koji istovremeno ne bi bio dokument varvarstva.
Walter Benjamin,
Istorijsko-filozofske teze
Ima života Äije se teÅ¡koće graniÄe s Äudom; to su životi mislilaca.U njihovim životima ima isto toliko otkrića, promiÅ¡ljenosti, hrabrosti, oÄaja i nade kao u putovanjima velikih moreplovaca; a, pravo govoreći, to jesu istraživaÄka putovanja, i to u najnepristupaÄnije i najopasnije oblasti života. U takvim životima zapanjuje to Å¡to dva neprijateljska nagona, koja vuku u suprotnim smjerovima, bivaju primorana da koraÄaju pod istim jarmom: nagon koji teži saznanju je neprekidno primoran da napuÅ¡ta tlo na kojem je Äovjek uobiÄajio da živi, i da se upusti u neizvjesno, a nagon koji hoće život osjeća da je primoran na neprekidno napipavanje mjesta gdje će se nastaniti.
Friedrich Nietzsche, Filozofija u tragiÄnom razdoblju Grka |
|
|
|
Question of balance: kolosalna hipohondrija |