|
II Kulturološki vertigo i ambis marketinškog |
06/07
decembar 2007 |
|
|
Nema dokumenta kulture koji istovremeno ne bi bio dokument varvarstva.
Walter Benjamin,
Istorijsko-filozofske teze
Ima života čije se teškoće graniče s čudom; to su životi mislilaca.U njihovim životima ima isto toliko otkrića, promišljenosti, hrabrosti, očaja i nade kao u putovanjima velikih moreplovaca; a, pravo govoreći, to jesu istraživačka putovanja, i to u najnepristupačnije i najopasnije oblasti života. U takvim životima zapanjuje to što dva neprijateljska nagona, koja vuku u suprotnim smjerovima, bivaju primorana da koračaju pod istim jarmom: nagon koji teži saznanju je neprekidno primoran da napušta tlo na kojem je čovjek uobičajio da živi, i da se upusti u neizvjesno, a nagon koji hoće život osjeća da je primoran na neprekidno napipavanje mjesta gdje će se nastaniti.
Friedrich Nietzsche, Filozofija u tragičnom razdoblju Grka |
|
|
|
Prikazivanje identiteta... |