|
III Reklamolatrija: 'doba svijeta spektakla' - sinergije novih bogalja |
06/07
decembar 2007 |
|
|
Zadovoljstvo je neostvareno, skučeno, zagušeno u prilog snažnih, otmjenih vrijednosti Istine, Smrti, Napretka, Borbe, Radosti.Njegov pobjedonosni rival je Želja: neprestano nam se priča o Želji, nikad o Zadovoljstvu. Želja bi imala epistemološki dignitet, Zadovoljstvo ne.
Roland Barthes, Zadovoljstvo u tekstu
Ukus se mora uškopiti da bi postao dobar ukus, isključivo u prilog rasuđivanja.Kultura ne suzbija samo želju, ona takodje zabranjuje izvornu percepciju.I tako je disciplinirano divljenje metod onoga što se danas naziva rekuperacija. Što se tiče umjetnika koji umije da se suprotstavi, to je bludni sin koga nije čak potrebno ponovo privesti očinskom domu, ili baciti u zatvor. Dovoljno je njegova djela uključiti u kulturu, smjesta ga učiniti klasikom.
Mikel Dufrenne, Umjetnost i politika |
|
|
|
Medijsko lišavanje smisla |